Caut cazare-presimt o noua aventura

Am zis eu sa incep sa caut o camera de inchiriat cu anunturile dintr-un ziar romanesc ce apare aici la New York. De ce oare trag la romani nu se stie. M-am cam lecuit.
Primul anunt, sun si zic buna seara, era ora 7 seara, ala zice buna dimineata. buna dimineata ? ma mir eu, el cica da, asa se zice la noi, buna dimineata. Zic scuzati si inchid.
Al doilea raspunde o baba cu accent nitel moldovenesc am ia din prima ca de unde is. Din New York is..ii zic totusi de unde is, o intreb cat costa camera, zice aaa nu stii pe aici n cunosti, vino maine sa vezi ca iti dau adresa. Zic bine dati-mi adresa ca notez, zice daa dar nu as vrea acu ca e cineva aici sa nu auda.  Si ce voce de hrapareata avea..m-am linistit, a ramas sa o sun maine cand nu o fi ala sa poata sa imi spuna adresa. vezi sa nu..daca deja de la telefon is probleme.
Deci urmeaza de maine sa iauanunturile bastinasilor la rand. Sa vedem ce o iesi.