Invataturi pretioase la scoala de soferi

Am luat o ora de condus la o scoala de soferi sa vad cum ma descurc. Cateva diferente mici fata de Romania, parcarile mi-au iesit in mare parte, am trecut o data pe rosu dar instructorul a zis ca se mai intampla..deci ok.
Cumva a venit vorba ca el a stat ceva timp, putin timp, in Texas si California, insa a plecat de acolo din cauza femeilor, mai exact lipsa lor a zis el. A zis ca nu is cine stie ce femei pe acolo, dar aici in New York sunt multe si misto si de toate felurile. Remarcasem si eu treaba asta, ca povestile cu ce naspa is femeile in America nu is chiar reale. Nu e chiar ca in Romania sa umbli cu erectia dupa tine, insa ai ce vedea si aici, destul de des vezi bucati bune. Comentau femeile ca cica doar asiaticele is mai frumoase pe aici dar degeaba ca is mici de statura. In primul rand ce daca is mici, mici si dulci, e bune asa, 2,3 deodata. in al doilea rand nu is toate mici, nu is chiar asa de mici, unele sunt chiar inalte. Apoi mai is si latinele. Latinele is misto. unele is naspa, insa alea care nu is naspa is misto de tot. Pana acum conduc columbiencele, am vazut 2 care m-au impresionat. Sunt si de rasa alba frumoase, chiar era una in metrou de am zis ca de mult n-am mai vazut asa ceva in realitate.
Ca sa revenim la scoala auto, cand i-am zis instructorului ca ma bate gandul sa merg in tarile calde tot el a gasit solutia, sa iau o femeie din New York si sa plec cu ea, ca altfel acolo e seceta. Asta mai lipsea, ca si aici cu gramada nu fac mare lucru , apoi acolo unde nu is.
Deci organizez preselectie de femei pe care sa le iau cu mine in tarile calde. Zic femei ca daca is chinezoaice mici incap si 2.